Fragt

Hvilke fragtmuligheder er tilgængelige?

Hos Compukit bruger vi GLS Pakkeshop og GLS Privat Omdeling. Hvis du har bestilt en computer, kan den også hentes gratis på vores værksted i Vejle.

Hvad koster fragt?

Det er an på vægten for varen. Men i mellem 40 og 55 kr ved GLS Pakkeshop og 45-70 kr ved GLS omdeling.

Hvor lang tid tager det før min computer er leveret?

Der er vist et tidsestimat på alle vores computere her på hjemmesiden. Det ligger typisk i mellem 3-5 hverdage. Vi prøver at oplyse vores kunder bedst muligt, hvis noget uforudset skulle ske med deres computer. Efter bestilling vil kunden oplyses om en bekræftet leveringstid. Langt de fleste gange vil den være akkurat den samme leveringstid som kunden blev oplyst under købet.

Betaling

Hvilke betalings metoder acceptere i?

Hos Compukit tager vi imod Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, bankoverførsel og ViaBill.

Er det sikkert, at betale på jeres hjemmeside?

På Compukit er hele vores hjemmeside beskyttet med SSL. Det betyder at forbindelse i mellem vores kunder og vores server er krypteret og sikker. Derudover er alle vores kunders betalingsoplysninger behandlet af vores betalingsgateway, YourPay, som er godkendt af Finanstilsynet. Vi har på intet tidspunkt adgang til disse oplysninger.

Ordre & returnering

Hvor kan jeg få oplysninger om mit køb?

Det kan du på siden min konto under ordrehistorik.

Hvordan kan jeg annullere eller ændre min ordre?

Hvis du ønsker at annullere eller ændre din ordre, skal du hurtigst muligt kontakte support enten på telefon eller på mail. Det er meget vigtigt, at gøre det hurtigt da vores vare bliver sendt meget kort tid efter bestillingen er lagt.

Hvordan returnere jeg en vare?

Hvis du har modtaget en forkert vare, eller vil returnere varen pga. fejl i varen skal du kontakte support.

Hvad gør jeg hvis min vare er beskadiget under transporten?

Hvis du mod forventning modtager en pakke/computer der er beskadiget skal du hurtigst muligt kontakte support. Vi håndtere derefter forsikeringssagen med GLS. Tag gerne billeder eller video af pakken, det fremmer processen. Vores pakker er forsikret helt op til 30.000 kr.

Problemer med computeren

Hvordan bestiller jeg reparation?

Hvis du vil bestille en reparation til din computer, kan du altid kontakte support. Hvis du er omfattet er vores garanti, sker dette uden beregning. Hvis det ikke er tilfældet finder vi en løsning og en pris.

Jeg oplever problemer med Windows eller anden software der fulgte med min computer, hvad gør jeg?

Du kontakter support. Hvis du har problemer med din Windows aktiveringsnøgle, har vi mulighed for at genaktivere den for dig. Om nødvendigt kan vi også planlægge vi en fjernsupport session.
Har du stadig spørgsmål? Kontakt os

Din kurv er tom